lördag 16 april 2011

Utställning idag

Nybadade och fönade små chowetjejer anlände till ridhuset imorse lite fundersamma över miljön. Det luktade mycket! Vi lånade in en handler som fick gå med Freja, lite ovant för dem både, men de klarade det galant. Tobbe gick med Saga och jag med Hildur den här gången. Tobbe var lite sur tror jag för han visste nog att Hildur skulle vinna... Sedan glömde vi hämta Hildurs kritiklapp... I BIGfinalen placerade sig Hildur på 4e plats. Den här gången fick Tobbe vara handler. Vi hade inte någon kamera med men en som skriver för en tidning tog flera kort på mina hundar och jag pratade på, så kanske kommer något med i veckan. Isåfall får jag länka dit. Jag hade också anmält YoYo så han fick sig en genomkörare i ringen. Lite av takterna sitter i men det måste finslipas en del. Och det ska vi göra i påskhelgen med Gerard O´Shea. Hur gick det för YoYo då? Jo han var ensam i rasen så med HP blev han BIR, och i gruppen blev han placerad 3a av 6 stycken hundar. Det var ett gäng trötta hundar här i kväll... och även människor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar