lördag 11 september 2010

Vera har flyttat

Vera flyttade för några veckor sedan på prov till Backe. Där bor min bror, svägerska och deras 3 barn. Bror var väl inte så sugen på hund men min hundrädda svägerska ville gärna att Vera skulle komma dit. Vera är hon nämligen inte rädd för.

Och igår bestämdes det att hon ska bo där. För allt fungerar bra, Vera får all uppmärksamhet och tycker nog att livet är ganska skönt. Hon får knäckebröd av bror, hon promenerar med både Magnus och svägerskan, hon blir borstad av Malin och Mattias ska börja träna små tricks med henne. Så vad mer kan man begära...


Det bästa för mig är ju att jag kan åka och träffa henne hur ofta jag vill.

Min hundrädda svägerska har blivit mindre hundrädd också för igår sprang det 4 hundar runt omkring henne och trots det klarade hon av att servera kaffe ;))

2 kommentarer:

  1. Tur att gästerna kan ta för sej själv av fikat.
    I dag så har jag släppt henne på udden de gick jätte bra,hon kom när jag ropade;))

    SvaraRadera