tisdag 26 januari 2010

Ett brev på posten

Idag kom ett brev från SKK. Jag trodde det var något om Lucas men ack vad jag bedrog mig.

Det var ett CACIB till Vera! Hennes R-Cacib från Vännäs har förvandlats till ett CACIB, så det är bara att tacka och ta emot. Hon fick blodad tand nu och vill ha fler...

Yo-Yo fick sin rabiesspruta idag så det är starten på hans utlandskarriär ;)). Jag har också anmält oss till både handlerkurs och agilitykurs i sommar. Det är i Åsmon, Näsåker, Hundraelvan heter företaget.

Så nu börjar jag längta till sommarens äventyr!

1 kommentar:

  1. Gratulerar till CACIB:et! Visst är det kul att ha något att se fram emot.. Vi längtar efter valpar och att det händer något riktigt kul för vi har haft en tuff höst.. Fy tusan, men nu kan det bara bli bättre!
    Alltid kul och spännande med kurser och man lär sig alltid något nytt....

    SvaraRadera